Klacht: fitnes apparaat gekocht

Moktar op 18 december 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Beste,

8 maanden geleden heb ik voor in Decathlon Marsa – Tunesie een fitness all in apparaat gekocht,
na deze gemonteerd te hebben, blijven de gewichten steken, ik ben terug gegaan naar de winkel in Marsa- Tunesie, een telefoon nummer gekregen een zekere Bessem zou komen kijken…neemt noot op, is niet gekomen, is verder telefonisch niet meer bereikbaar….1500 tunesische dinars (circa 500 euro) weegegooid! diep triest…Bedankt Decathlon.
Graag hoor ik van u wat ik nu moet doen.

M.Guellala

Iemand langskomt die het defect hersteld zodat ik het apparaat kan gebruiken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

1 maand geleden - Hi Moktar, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Kun je een e-mail sturen naar [email protected] of ons whatsappen op nummer 0682873806? Dan kijken we even voor je wat er precies aan de hand is en wellicht kunnen we een oplossing bieden. We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel! Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Diede Klachtafdeling Decathlon.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 22 december 2021 om 09:51 geantwoord

Hi Moktar,

Bedankt voor je review!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Diede
Klachtafdeling Decathlon.nl

Bericht van Decathlon

Alle klachten die gemeld zijn door Moktar