Klacht: Fitflop 24 uur levering

op 13 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hedenochtend om 8 uur heb ik fitflop cha cha maat 38 besteld omdat deze voorradig waren. Bij een afhaalpunt in Weert, Gruythuizen, kon ik de fitflops binnen 24 uur ophalen. Ik heb via ideal € 84 per direct betaald aan Sarenza.

Tot op heden heb ik geen bevestiging van ontvangst, levering etc … ontvangen.

Ik ben toen op zoek gegaan naar klachten site over Sarenza en wat blijkt is dat zij niet leveren.

Dit heb ik eerder meegemaakt via een site van China maar aangezien Sarenza en Nederlands bedrijf is dat naast Wehkamp wordt aangeboden, hier nooit aan gedacht dat dit niet klopte. Hier onder vindt u de gegevens van mijn bestelling.

Ordernummer 07346865
In voorbereiding
Datum: 13-7-2017 Totaal betaald: €84,00
Overzicht van mijn bestelling

FitFlop
Chacha
Kleur: Black
Maat: 38
Aantal: 1

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de fitflops geleverd worden. Ik heb ze besteld voor mijn vakantie volgende week of per direct terugstorting van mijn geld zodat ik ze als nog ergens anders kan halen.

Ik vind dat dit ook gemeld dient te worden bij radar en consumentenbond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louike68