Klacht: Fit me foundation 115

op 13 februari 2017 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb vorige week bij bol.com de foundation van maybelline besteld “Fit Me”. Nog nooit heb ik meegemaakt dat mijn gezicht zo heftig heeft gereageerd op een gezichtsproduct, mn gezicht is knalrood, het brand, en het is dik geworden. Ben naar de dokter gegaan heb uiteindelijk een zalf gekregen, maar dat ik nu 2/3 weken zo er bij moet lopen door die foundation vindt ik echt jammer. Ik adviseer niemand de fit me foundation van Maybelline..

Graag wil ik mijn geld terug ontvangen, want ik ga deze foundation absoluut niet meer gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maybelline New York

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maybelline New York over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maybelline New York nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Maybelline New York een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maybelline New York

Heeft op 15 februari 2018 om 18:18 geantwoord

Heeft op 15 februari 2018 om 18:21 geantwoord

Ik heb tot aan de dag van vandaag nogsteeds last van de rode vlekken, dus voor mij is niks opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Aslihan1997