Klacht: Terug betalinf

op 30 april 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

4 maart lid geworden en in 1 keer een jaar abbo afgesloten en betaald. Op 17 maart opgezegd binnen de herroepingsrecht. 19 maart zou geld op terugstorten staan en binnen 2 weken terug betaald worden, uiteindelijk zegt de medewerker die ik op 17 april spreek dat de terug betaling niet juist is doorgevoerd. Volgt excuses mail en opnieuw de toezegging binnen 2 weken geld terug krijgen. Vandaag 29 april weer gebeld blijkt er storing te zijn die tot de fillialen open gaan blijvend is. Dit betekent dat ik dus voor alsnog nog steeds mijn geld niet terug krijg en onbekend is wanneer… een storing kan en mag toch niet zolang duren. Ik wacht al vanaf 17 maart op mijn geld a 250 euro

Als mijn geld terug gestort is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 30 april 2020 om 15:21 geantwoord

Heeft op 17 mei 2020 om 21:54 geantwoord

Ik verneem niets meer van jullie en jullie wimpelen mij aan de telefoon af en reageren niet op emails

Alle klachten die gemeld zijn door Char91