Klachten over fit for free

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over fit for free in de categorie Sportclub/-school. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

86% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Sportclub/-school

127 klachten opgelost
3.1 /10
59 stemmen

Super onkundig

Klacht van op 09 oktober 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Tijdens mijn training was ik bezig met een superset. Dit houdt in dat je 2 apparaten ofwel compound oefeningen tegelijkertijd gebruikt en is een manier om efficient te trainen. Ik zou denken dat in ieder geval een deel van sportschool... Lees meer

Opzeggen

In maart mijn abonnement opgezegd. Toen ik mijn financiën aan het doen was zag ik dat er nog steeds werd afgeschreven.Aangezien ik mijn pas kwijt ben en geen lidnummer kon invullen via internet heb ik gebeld voor mijn lidnummer. Omdat... Lees meer

Compliment van Daas1980 op 15 september 2020 over fit for free

Helemaal opgelost, snelle respons, helemaal blij, top! Thanx groeten Peter

Compliment van Perambro op 19 augustus 2020 over fit for free

Geld is nu terug betalt, geen verder acties nodig!

Compliment van carmen163 op 17 april 2020 over fit for free

Fijn dat ze toegeven dat het veel te lang geduurd heeft. Verontschuldiging is aanvaard door mij en het geld staat inderdaad nu op mijn rekening!

Compliment van J. Korver op 18 november 2019 over fit for free

Beste Pamela,

Bedankt voor je reactie. Je oplossing is wat mij betreft grotendeels in orde. Wel doe ik uit je bericht op dat mijn abonnement wordt beëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik het abonnement heb opgezegd. Beëindiging was dan ook niet mijn insteek. Is dit een systeem generatie, of beëindigen jullie eenzijdig mijn abonnement?

Jeroen

Compliment van Afsoon op 17 april 2020 over fit for free

Fit for free made a deal and I accepted the offer last year November. With boxing instructor we made peace.
Thank you for all your efforts.

Compliment van Wanda.Bloemers op 08 oktober 2019 over fit for free

Beste Pamela,
Ik ga akkoord met het volgende:
1.Vroegtijdig beëindigen van mijn lidmaatschap, namelijk per [7-8-2019] (einddatum eerste contractjaar inclusief een maand opzegtermijn vanaf opzegdatum)
2.Terugbetalen van de genoten korting
Vriendelijke groeten,
Wanda Bloemers

Compliment van kayamoo1 op 27 september 2019 over fit for free

Ik vind dit een prima oplossing. Ik ontvang graag een e-mail ter bevestiging van de opzegging per 13-08-2019

Compliment van LaurensT op 10 juli 2019 over fit for free

Hartelijk dank voor uw bericht en oplossing.
Ik ga akkoord om het bedrag van 15,53 te betalen.
Laurens Teijl

Compliment van [email protected] op 03 juni 2019 over fit for free

Is al voor elkaar ,probleem is aangepakt en opgelost vriendelijke groet Marc .

Compliment van hallonieuwegein op 16 januari 2018 over fit for free

Ja ben tevreden er was mij nl. verteld dat dit eenmalig was bij aanvang abonnement. Begreep dit al niet. Nu is alles duidelijk.

Compliment van kteijk op 29 september 2017 over fit for free

Nog een vraag dan, ik heb het geld al terug geboekt naar mijn rekening. Is het nu de bedoeling dat ik dit weer overmaak naar jullie on het dan weer terug te krijgen?
In ieder geval, bedankt voor het oplossen!

Compliment van VictorinevanAlphen op 03 augustus 2017 over fit for free

na wat vakantiemiscommunicatie heeft fit for free uiteindelijk menselijk en redelijk gereageerd en ben ik zeer tevreden met hun afhandeling en vriendelijke service.

Compliment van A.M. Santos op 14 juni 2017 over fit for free

Thanks a lot for your answer!
I apologize for writing it in English and also for expose a company I like, but I did not receive a reaction from the \"klantservice\" or from the Fit4Free Valkenburgerstraat (When the staff is normally very friendly and helpful - I understand that it was an episode and is not normal there...). Kind regards!

Compliment van Saskia Hankins op 03 januari 2017 over fit for free

Fijn dat ik nu een reactie en passende oplossing krijg, jammer dat het eerst zo ver moet komen. Ik ga afwachten of het te crediteren bedrag snel binnenkomt en anders trek ik opnieuw aan de bel. Komt het binnen dan zand erover en dan ga ik er van uit dat het bij dit incident blijft en Fit for Free mijn klacht serieus heeft genomen.

Compliment van Rak82 op 06 september 2016 over fit for free

Heel fijn dat jullie uit coulance dit gecorrigeerd hebben bvd