Klachten over fit for free

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over fit for free in de categorie Sportclub/-school. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

86% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Sportclub/-school

86%
107 klachten gemeld
8 openstaande klachten
6 klachten in behandeling
93 klachten opgelost
3.3 /10
39 stemmen

Fit for free weigert factuur te sturen

Klacht van op 02 december 2019 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb voor het declareren van mijn fitness bij mijn werkgever een factuur nodig van mijn sportabonnement. Via de klantenservice, waar je minimaal 30 minuten in de wacht staat, krijg ik te horen dat ik geen factuur kan ontvangen, terwijl... Lees meer

Incasso na stopzetten contract

Klacht van op 27 november 2019 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Zoals velen na stopzetten van mijn contract incasso aan mijn broek hangen.43euro extra aan kosten!!!! En ik had niet eens meer een lidmaatschap...Mijn lidmaatschap bij fit for free opgezegd reden? veel te veel leden in een veel te kleine gym. Opgezegd... Lees meer

Compliment van J. Korver op 18 november 2019 over fit for free

Beste Pamela,

Bedankt voor je reactie. Je oplossing is wat mij betreft grotendeels in orde. Wel doe ik uit je bericht op dat mijn abonnement wordt beëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik het abonnement heb opgezegd. Beëindiging was dan ook niet mijn insteek. Is dit een systeem generatie, of beëindigen jullie eenzijdig mijn abonnement?

Jeroen

Compliment van Wanda.Bloemers op 08 oktober 2019 over fit for free

Beste Pamela,
Ik ga akkoord met het volgende:
1.Vroegtijdig beëindigen van mijn lidmaatschap, namelijk per [7-8-2019] (einddatum eerste contractjaar inclusief een maand opzegtermijn vanaf opzegdatum)
2.Terugbetalen van de genoten korting
Vriendelijke groeten,
Wanda Bloemers

Compliment van kayamoo1 op 27 september 2019 over fit for free

Ik vind dit een prima oplossing. Ik ontvang graag een e-mail ter bevestiging van de opzegging per 13-08-2019

Compliment van LaurensT op 10 juli 2019 over fit for free

Hartelijk dank voor uw bericht en oplossing.
Ik ga akkoord om het bedrag van 15,53 te betalen.
Laurens Teijl

Compliment van hallonieuwegein op 16 januari 2018 over fit for free

Ja ben tevreden er was mij nl. verteld dat dit eenmalig was bij aanvang abonnement. Begreep dit al niet. Nu is alles duidelijk.

Compliment van kteijk op 29 september 2017 over fit for free

Nog een vraag dan, ik heb het geld al terug geboekt naar mijn rekening. Is het nu de bedoeling dat ik dit weer overmaak naar jullie on het dan weer terug te krijgen?
In ieder geval, bedankt voor het oplossen!

Compliment van VictorinevanAlphen op 03 augustus 2017 over fit for free

na wat vakantiemiscommunicatie heeft fit for free uiteindelijk menselijk en redelijk gereageerd en ben ik zeer tevreden met hun afhandeling en vriendelijke service.

Compliment van A.M. Santos op 14 juni 2017 over fit for free

Thanks a lot for your answer!
I apologize for writing it in English and also for expose a company I like, but I did not receive a reaction from the \"klantservice\" or from the Fit4Free Valkenburgerstraat (When the staff is normally very friendly and helpful - I understand that it was an episode and is not normal there...). Kind regards!

Compliment van Saskia Hankins op 03 januari 2017 over fit for free

Fijn dat ik nu een reactie en passende oplossing krijg, jammer dat het eerst zo ver moet komen. Ik ga afwachten of het te crediteren bedrag snel binnenkomt en anders trek ik opnieuw aan de bel. Komt het binnen dan zand erover en dan ga ik er van uit dat het bij dit incident blijft en Fit for Free mijn klacht serieus heeft genomen.

Compliment van Rak82 op 06 september 2016 over fit for free

Heel fijn dat jullie uit coulance dit gecorrigeerd hebben bvd

Compliment van Azra Bakridi op 14 juni 2016 over fit for free

Dank u wel voor uw aktie in deze .
en zie inderdaad dat het fout is gegaan bij het lezen van de melding.
zal per direct de overboeking doen.

Compliment van Mariananas92 op 18 januari 2016 over fit for free

Perfecte oplossing! Werd binnen een half uur teruggebeld door iemand die mijn gegevens kon inzien, zijn excuses aanbood en de klacht zeer netjes afhandelde. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Ik kan Fit For Free verder aanraden als goede sportschool. Bleek dat de opzegging via een geautomatiseerd systeem ging, waardoor de fout ontstaan is. Automatisering... Bedankt Bas voor de goede afhandeling.