Goedenavond,
Ik heb van alles wat u bovenstaand noemt geen brief ontvangen. De enige brief die ik tot mijn verbazing binnen kreeg is de factuur van ongeveer 47 euro. Ik heb daarna direct contact opgenomen met jullie met de vraag waar de factuur uit bestaat. Vervolgens krijg ik geen reactie. U begrijpt dat ik niet iets ga betalen waar ik geen idee van heb. Daarnaast heb ik ook het budget niet om de factuur te voldoen als er een fout is gemaakt. U noemt nu een bedrag van ongeveer 160,00. Ik heb onlangs een brief gehad met een bedrag van 111,40. Dit is allemaal nadat ik jullie heb gemaild. Het bedrag loopt alleen maar op terwijl ik contact probeer te zoeken.
Ook is mij de toegang tot de sportschool niet geweigerd. Meestal kan de baliemedewerker al zien dat ik een achterstand heb. Ook daar is het mis gegaan.
Ik verzoek u de incassokosten van mijn rekening kwijt te schelden omdat ik geen brieven heb ontvangen, geen mededeling van de baliemedewerker heb ontvangen en geen reactie heb mogen ontvangen van jullie betreft de betaling via de normale weg namelijk per mail en telefonisch en het bedrag maar blijft oplopen. Ik voel mij ook heel erg benadeeld door jullie en ben dit niet van jullie gewend. Mocht dit niet op een fatsoenlijke manier kunnen worden opgelost dan wil ik mijn lidmaatschap beëndigen. Service is voor mij belangrijker.
Ik vraag mij ook gelijk af waarom ik tot en met februari 2021 moet betalen. Graag hierover meer uitleg.
Ik verzoek u vriendelijk om mij te voorzien van een betaallink zodat ik de maandelijkse afschrijving die niet zijn gelukt kan voldoen. Dit kan naar mijn emailadres: [email protected].