Mijn Klacht:
Vorig jaar 24 mei 2016 had ik met mijn gespaarde geld eindelijk besloten om een sportabonnement te betalen voor 1 jaar, hiervoor betaalde ik uiteindelijk 170,55 euro. Dit was dan geldig tot 24 mei 2017. Heb bewust hiervoor gekozen omdat ik dan geen vaste lasten meer zou hebben en aangezien het voor 1 jaar betaald is contant ging ik ervanuit dat het hierbij stopte. Ook was ik na aantal maanden in 2016 gestopt met sporten omdat ik 2 keer gebroken been had waarvan 1 keer gebroken enkel en gebroken kuitbeen. En vanaf die periode heb ik nooit meer gebruik van sporten bij FITFOR FREE gemaakt. En 10 dagen nadat abbonement verlopen was, krijg ik een dikke rekening van 227,40 ??? Dit slaat werkelijk nergens op. Zit al heel financieel moeilijk en dan krijg ik ook nog meer moeilijkheden erbij, terwijl ik maar uiterlijk 3 maanden gebruik van heb kunnen maken. Dit is gewoon mensonwaardigend en misbruiken van, ook ben ik niet eens op de hoogte gesteld tijdens het eerste gesprek waarin ik eerste jaar volledig betaald heb gelijk. Ben hierdoor echt zwaar teleurgesteld en ook totaal niet verwacht van Fit for free die zich zogenaamd eerlijk voordoet voor de mindere inkomenverdieners
Gewenste Oplossing:
Ben pas tevreden, als mij op een normale manier werd gevraagd of ik een nieuw abbonement wil aangaan met fitforfree. En ook voor het zelfde bedrag wat ik vorig jaar betaalde namelijk 170,55 ipv 227,40. Dan had ik het wel betaald.
