Klacht: Opzeggingbetaling

op 31 maart 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Echter een tijd geleden me lidmaatschap opgezegd vanaf maart, nu was er een aantal maanden eerder een fout qua betaling gemaakt en werd er nog een bedrag afgeschreven (wel afgelopen op 01-03-2020 echter zie ik nu weer staan dat het mofgen afgeschreven gaat worden?!

Dat geld van morgen niet word afgeschreven of het terug word gestort en nooit meer word afgeschreven

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 15:36 geantwoord

Beste Sharessa,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Jij hebt op 27-3-2019 een BFC Fit Vrij Jaarabboement afgesloten. Aan de hand van jouw opzegging is jouw lidmaatschap per vroegst mogelijke datum (precies na 1 jaar) beëindigd. Jouw einddatum is daarom 27-3-2020.

Wij hebben op 19-2-2020 19,99 geïncasseerd, dit had betrekking op de periode 26-02-2020 24-03-2020.
Wij hebben de incasso aangaande de laatste paar dagen (24-3-2020 27-3-2020) al op 4-9-2019 verwerkt, op deze datum is er €1,43 geïncasseerd. Om deze reden zullen wij komende woensdag nog eenmaal 19,99 afschijven. Dit zal uiteraard de laatste betaling zijn aangaande jouw lidmaatschap.

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Sharessa