Klacht: Onterechte incasso aanmaning

op 18 maart 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik betaal maandelijks netjes mijn contributie nu was de incasso niet gelukt waarop ik zelf het bedrag heb gestort naar hun en zeggen ze dat ik een achterstand heb ik heb alle bewijzen dat ik betaal elke maand nu heb ik een aanmaning en ze blijven maar brieven sturen

Ik ga niet dubbel betalen wil mijn geld terug wat ik te veel betaald heb plus de aanmanings kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 14:41 geantwoord

Beste Jacquelien,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Wij hopen dat het inmiddels is opgelost en anders helpen wij je natuurlijk graag verder! Wij ontvangen dan graag je lid- of pasnummer!

Laura

Heeft op 17 april 2020 om 16:52 geantwoord

Goedendag naar verschillende telefoon gesprekken gaven jullie medewerkers zelf aan dat er iets mis was gegaan in jullie administratie ik heb hier namelijk alle bankafschriften vanaf dat ik begonnen ben met sporten ik heb geen achterstand en altijd netjes betaald ik krijg continu aanmaningen rn incasso s ik heb uit eindelijk de rekening maar betaald maar laat het hier gewoon niet bij zitten. Ik wil dit uitgezocht hebben anders ben ik genoodzaakt hogere stappen te onder nemen ik heb bewijzen van mijn bank dat er geen achterstanden zijn dus wil graag mijn geld terug waar ik recht op heb mijn lidnr is 034015090 graag hoor ik van u terug mvg belga

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelienkloosterman