Klacht: Omhoog abonnement zonder melding

op 27 maart 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Sinds 2013 had ik een dal uren abonnement van €119 euro per jaar. Zonder melding (geen brief of email) is de prijs vanaf februari 2020 bijna verdubbeld naar €19,95 per maand. Ik stop het abonnement vervolgens wordt automatisch zonder toestemming €27,78 van mijn rekening afgeschreven. Ook geen factuur of email ontvangen Ik vind het gedrag van Fit For Free onbehoorlijk en schandalig.

Het zou fijn zijn als Fit For Free hun klanten een keer op de eerste plaats zou zetten en niet het winst bejag.
Het zou fijn zijn als Fit For Free zou stoppen met liegen!

Ik heb bij meerdere mensen nagevraagd of zij meldingen hebben ontvangen over de nieuwe prijzen, dit blijkt niet het geval te zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van fit for free

3 maanden geleden - Beste Martha,Helaas dienen wij je mede te delen dat wij jou niet kunnen vinden op basis van de verstrekte gegevens.Graag ontvangen wij de volgende gegevens van je: - je geboortedatum - je lidnummer (deze vind je bij je afschrijvingen achter NO). - je pasnummer (deze vind je achterop je pasje). - je postcode en huisnummer - het IBAN-nummer waarvan wij incasseren.Op 16 december 2019 hebben wij al onze leden een brief of email gestuurd om over de prijsverhoging te informeren.Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht mlgarcia

3 maanden geleden - Beste Laura, Helaas u liegt, geen e-mail ontvangen. Mijn pasnummer is 20462776.Met vriendelijke groet, M.R.R

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 15:11 geantwoord

Beste Martha,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Wij hebben een mail gestuurd naar het e-mailadres dat je hier ook hebt aangegeven. Wellicht is deze in de ongewenste e-mail gekomen.

Laura

Heeft op 19 april 2020 om 21:26 geantwoord

FIT FOR FREE is niet eerlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door mlgarcia