Klacht: korting geldig tot 1-02-2021 – lidnr. 21399973 – 2582KE Den Haag

op 17 april 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

L.s,
Jarenlang had ik al een daluren abonnement bij Fit for free Houtrust.
Fit for free wijzigde de abonnementen, en jullie boden mij een tussen optie aan in de vorm van een korting.
De korting zou gelden tot 1-02-2021.
Gedurende deze tijd zou de contributie 14,10 euro per maand bedragen.
Op 19 februari 2020 is dit bedrag inderdaad afgeschreven.
Waarom schrijven jullie dan op 18 maart 2020 19,99 euro af?
Uiteraard wil ik mijn abonnement niet opzeggen, want als ik ergens lid van ben ga ik hier ook voor.
Het doneren van de contributie, dat kan ik helaas niet, omdat ik ook op Tai Chi en dansles zit, en voor iedereen is de financiële kant momenteel onzeker.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet: Joke Hoekema

Het zou fijn zijn als u antwoord op mijn klacht, en de korting alsnog toepast.
Ik ben tevreden met het stopzetten van de incasso voor wat betreft de contributie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 10:44 geantwoord

Beste Joke,

Op 29 januari 2020 heb je gebruik gemaakt van de overstap aanbieding. Je bent dus overgestapt naar het Fit Smart Jaarcontract en door de aanbieding betaal je hier €19,99 per 4 weken voor. Doordat je bent overgestapt, incasseren wij dus vanaf 18 maart 2020 €19,99 voor jouw nieuwe abonnement.

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door oek4842