Klacht: Geen terugbetaling herroepingsrecht

op 31 mei 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Lid geworden op 4 maart 2020, jaarabbo online afgesloten en voor een jaar betaald. Op 15 maart ontbonden vanwege corona en beroep gedaan op herroepingsrecht. Op 19 maart zou de restitutie zijn aangemaakt, maar nog geen bedrag terug ontvangen. Inmiddels meermaals met jullie contact gehad (excuus als storing in het systeem, wordt binnen 2 weken overgemaakt tot zelfs een het wordt niet terug betaald totdat de fillialen weer open zijn) en zelfs een ingebrekestellingsbrief richting jullie gestuurd maar jullie lijken net te doen alsof jullie nergens vanaf weten en hangen zomaar de telefoon op of reageren niet op mijn emails. Lijkt me niet de gang van zaken, het zou netjes zijn om mij mijn geld terug te geven ik maak veel onkosten door jullie op deze manier en ik sta in mijn goedrecht. Ik ben al ruim twee maanden bezig!

Mijn geld op mijn rekening terug heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 10 juni 2020 om 08:57 geantwoord

Beste Charmaine,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen! Wij zien dat je onze collega's al hebt gesproken. Het restitutieverzoek is in behandeling. Wij kunnen helaas geen specifieke datum geven wanneer jij het terug hebt. Wij verwachten dat dit zal zijn als de clubs weer open mogen. Onze excuses voor het ongemak!

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Char91