Klacht: fit4free weigert opzegging

beantje76 op 12 december 2013 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

vorige maand heeft mijn ex vriendin na een ruzie mij
bij diverse sites aangemeld oa ook bij fit4free breda
er is daar op mijn naam een abonnement afgesloten.
nu schrijft fit4free dus elke keer 11 euro van mijn rekening wat ik ook dan weer terug haal.
ik heb contact gehad met fit4free uitleg gegeven
darom opmoest ik een copie printscreen van mijn ip aderes sturen.
dat heb ik dus gedaan maar ze weigeren mijn abonnenemt daar te stoppen omdat het van af dit ip aderes ook is aangevraagd.
ik heb ze al tig keren uitgelegd dat ik dat abonnement niet wil ik train zelf al jaren bij een andere sportschool.
ik heb ook geen toestemming voor dat abonnement gegeven
ik heb geen pasje of niks van hun.
nu kan ik dit ongevraagde abonnenemt pas per
23-11-2014 opzeggen
aldus deze reactie

Dank voor uw mail. Het IP-adres van uw inschrijving en van de printscreen die u gestuurd heeft zijn gelijk, wij zien dit daarom als een rechtsgeldige inschrijving. Helaas is het niet mogelijk om deze inschrijving te annuleren, het lidmaatschap is wel per 23-11-2014 opzegbaar (einddatum jaarcontract). Dit kunt u eventueel online opzeggen.

Met sportieve groet,

Joran

Fit For Free

www.fitforfree.nl

Postbus 128

2350 AC Leiderdorp

T 0900 – 34 83 67 37 33

volgens het juridisch loket is een inschrijving zonder geldige handtekening ook niet rechtsgeldig.
ik wil helemaal niks met die laaielichters van shit4free te maken hebben!

dat het abonnement per direct kosteloos ontbonden word

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar [email protected] en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door