Klacht: blijft incasseren tijdens Lock down

fibben op 18 januari 2022 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb een abonnement bij fit for free, voor een jaar sinds december 2021 is er een lock down ingegaan, ik heb toen op 21 en december en op 2 january een mail gestuurd met het verzoek om tijdens de lock down en eventueel bij een verlenging van de lock down, geen bedrag van mn rekening te incasseren, k heb daar geen concreet antwoord opgekregen en wil ook geen gebruik maken van een eventuele compensatie, wat ze hadden voorgesteld, ook hebben ze op 22 december aangeven dat, onder andere; Ondanks de huidige maatregelingen waardoor onze clubs gesloten zijn blijft deze verplichting zolang je lidmaatschap actief is, wat i mijn ogen helemaal niet klopt, tijdens de lock down mag er nier geïncasseerd worden.

Gewenste Oplossing:

Niet incasseren tijdens de lock down, en ook bij eventuele verlenging van de lock down, dat er geen bedrag van mn rekening wod geïncasseerd wat wel gebeurd, ook wil hun verzoeken de geïncasseerde bedragen tijdens de lock down terug gestort hebben op mn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door fibben