Klacht: Betaling

op 23 maart 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb 29 december een abonnement genomen bij fit for free en kreeg 6 week gratis sporten zonder inschrijfkosten. Nu heb ik ineens een rekening van 42 euro??? En ik weet Niet hoe dat mogelijk is, ik heb hun al 4 keer gemaild maar tevergeefs , ik krijg geen reactie.

Als mij duidelijk word gemaakt waar de kosten voor zijn en of ze terecht zijn. Excuses dat fit for free niet op mijn mailtjes reageert.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 14:51 geantwoord

Beste Lisa,

Op 29 december heb je een Jaarcontract afgesloten en meegedaan aan de actie 6 weken gratis sporten. Je ging dus betalen vanaf 9 februari. Wij incasseren altijd voor de periode dat nog gaat komen. Op 5 februari hebben wij geprobeerd de eerste contributie af te schrijven, dit is helaas niet gelukt. Op 19 februari hebben wij dit nogmaals geprobeerd maar ook toen is het niet gelukt. Er stond dus voor twee periodes aan contributie open. Wij zullen dit ook nog naar je communiceren via een email.

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Fitforfreegebruiker