Mijn Klacht:
Fiskars takkenschaar Powergear LX92. Volgens de site 25 jaar garantie.
Bij mij brak de schaar spontaan in twee delen.
Dinsdag 7 januari de klantenservice van Fiskars in Rotterdam gebeld. De medewerker vertelt, dat de klantenservice er niet is voor de consument, maar voor de wederverkopers. Waarop ik haar de vraag stel, wie de wederverkopers in mijn regio zijn. Meneer, ik verbreek nu de verbinding.
Mijn klacht is niet opgelost. Ik heb een hele dure takkenschaar gekocht met 25 jaar garantie en hij is binnen 2 jaar onherstelbaar beschadigd.
Er is een tweede klacht bijgekomen: Ik ben buitengewoon geïrriteerd door het onfatsoen van de medewerker van de klantenservice, die ook nog kraaide: meneer u spreekt met het HOOFDkantoor van Fiskars. Ik moest hier zeker uit opmaken, dat je als gewone consument niet zomaar met haar kon bellen…..
Gewenste Oplossing:
Als ik een nieuwe takkenschaar krijg.
