Klacht: Filter los van meerdere sigaretten in meerdere pakjes.

op 07 november 2015 over Camel in de categorie Sigaretten

Beste meneer / mevrouw,

Onlangs een aantal pakjes gekocht van € 6,50. Nu heb ik bij 2 van deze pakjes het probleem gehad dat meerdere sigaretten een los filter hadden. Hierdoor had ik dus alleen het filter in mijn handen terwijl de sigaret nog in het doosje zat. Dit is mij gebeurd bij 5 sigaretten verdeeld over 2 pakjes. Nu heb ik daarvan 1 pakje bewaard en 3 sigaretten als voorbeeld gehouden.

Het roken is al erg duur tegenwoordig en als je dan een pakje koopt verwacht je niet dat de sigaretten gewoon uit elkaar vallen. Dit valt mij erg tegen en moet zeker niet te vaak gebeuren anders stap ik over op een ander merk. Dit terwijl ik toch al meerdere jaren alleen maar camel rook en nog nooit eerder deze problemen heb gehad.

Ik ben tevreden als ik waar krijg voor mijn geld. Niet een pakje van € 6,50 euro waarvan een aantal sigaretten gewoon uit elkaar vallen ...

En dit ook nog bij meerdere pakjes ... gekocht op verschillende dagen.
Te gek voor woorden als je het mij vraagt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Camel

1 jaar geleden - Wij hebben 16 December 2015 email contact gehad met de heer Smit en de betreffende verpakking met sigaretten opgevraagd zodat wij deze kunnen laten onderzoeken. Alleen zijn wij vergeten de klacht op klacht.nl in behandeling te nemen en een reactie te plaatsen.

Reactie van de melder van de klacht BadlyAnticipated

1 jaar geleden - 24 oktober --> 15 februari ... Ik begin steeds meer negatieve gevoelens hierover te krijgen. Ok, ik heb op 16 december een reactie gehad nadat ik zelf heb gemailed naar info.nl@jti.com. Dus een om een lang verhaal kort te maken, het duurt 4 maanden voordat er een reactie wordt gegeven, of je moet zelf op zoek naar een mail adres (wat niet makkelijk te vinden is). Erg teleur stellend. Dan krijgen we nog de volgende situatie: Ik heb duidelijk in de mail aan gegeven dat het om 1 pakje gaat (quote van mezelf: Nu heb ik daarvan 1 pakje bewaard en 3 sigaretten als voorbeeld gehouden.), krijg ik een reactie ... Quote: U geeft aan nog twee pakjes waarbij dit probleem zich voor deed nog in bezit te hebben? Zou u deze beide pakjes met eventueel overige sigaretten op willen sturen naar onderstaand adres? Lezen jullie de tekst van de klacht niet ? Ik heb toch duidelijk vermeld dat ik van de 2 pakjes er 1 heb bewaard .... Schiet je al een klacht in, wordt het niet eens serieus behandeld. Te gek voor woorden. Heb het nu een hele tijd laten zitten aangezien ik er een beetje moe van werd. Nu toch maar weer eens opgepakt, en laten we nu toch hopen dat het netjes wordt afgehandeld .... Camel ... erg slecht van jullie, ik had echt een betere klantenservice verwacht van jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door BadlyAnticipated