Klacht: film naar DVD

op 02 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte heer of mevrouw,
Ik heb 6 spoelen 8mm film laten overzetten naar DVD (opdracht nr: 6064945). Via het formulier op de site van Hema’s fotoservice kwam ik op een kostenindicatie van 44,40; dit formulier is meegestuurd met de spoelen.
Bij de balie werd mij gezegd dat het duurder zou kunnen uitvallen, maar dat er geen waarschuwing zou worden gegeven als het duurder werd, ook niet als het flink duurder zou worden.
De rekening was 140,10 Euro, bijna 100 Euro hoger!
Uw site voor de kostenindicatie is derhalve niet accuraat en zou een duidelijke waarschuwing moeten bevatten. Nu had ik geen keus en moest wel betalen.
Frans Makken

Een meer accurate kans om kosten in te schatten voor het overzetten van 8mm films op DVD, of een waarschuwing opnemen op de site, of de kostenindicatie achterwege laten.
Ook zou het netjes zijn te waarschuwen als de kosten flink duurder zijn dan de klant verwacht.

Voor mij persoonlijk komt dat dan te laat, want ik heb al mijn films in een keer laten overzetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fransmakken