Klacht: Filiaal van Limburg Stirumstraat, Amsterdam

op 11 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Dit filiaal is nooit een geweldige AH geweest en dat komt deels door de beperkte oppervlakte. Ik begrijp dat daar weinig aan veranderd kan worden. Maar sinds ongeveer 2 maanden is het wel heel erg vervelend geworden om hier boodschappen te doen. Regelmatig lege schappen. Ik moet regelmatig alsnog naar een andere supermarkt om al mijn boodschappen te kunnen kopen (en dan heb ik artikelen nodig die meestal wel beschikbaar zijn in dit filiaal, alleen niet op voorraad zijn).

De doorgang in de gangpaden wordt vrijwel altijd ernstig belemmerd door voorraadkarretjes die er onbeheerd staan. Mensen in een rolstoel of met kinderwagens moeten deze AH maar helemaal overslaan. Geen doorkomen aan.

Nu ook opvallend lange rijen bij de kassa (met gemak 6-7 mensen per kassa), ook buiten spitstijden. Dan zijn er ook maar 2 van de ± 7 kassa’s open.

Als er beter ingekocht wordt. Dat een artikel soms niet op voorraad is is onontkomelijk, maar het is regelmatig het geval.
Dat voorraadkarretjes alleen in de gangpaden staan als ze leeggehaald worden.
Dat de medewerkers die met die karretjes werken meer rekening houden met de klanten en waar ze bij moeten (als karretjes bepaalde schappen blokkeren).
Dat de medewerkers niet naar elkaar toe schreeuwen door de zaak.
Dat er meer kassa's opengaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suzero