Klacht: Filiaal en beleid dirk zwaar onder de maat…

op 23 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het filiaal in oude wetering gaat hard achter uit… het beleid werkt niet ….lange rijen bij de kassa te weinig medewerkers dus….men weet niet waar de klant behoefte aan heeft…ze denken het te weten op kantoor waarschijnlijk…winkel is keer op keer leeg…. lege schappen dus… ooit er zelf gewerkt…. jammer ga idd ook maar is bij de plus kijken in ra veen ….

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit verholpen is...en er gevraagd wordt aan klanten wat ze willen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 01 september 2018 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michael Tuithof,

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Dit is opgenomen met de winkel.
Graag vernemen zij wanneer er lange rijen zijn en welke vakken leeg zijn.
Het blijkt wel dat er leverproblemen zijn bij deze winkel, waarbij meerdere producten die zij bestellen niet geleverd worden. Er wordt momenteel uitgezocht hoe dit kan, zodat dit opgelost kan worden..
Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike tuitje