Klacht: Fijn

op 04 oktober 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Nadat ik een klacht heb ingediend werd ik vrij snel gebeld. Erg positief benaderd en de bestelling werd gelijk klaargemaakt en zou verstuurd worden. Morgen krijg ik de bestelling binnen. Een pluspunt dus! mag ook wel een keer wat positiefs zijn. Complimente voor het bellen en helpen.

Als de bestelling morgen binnen is ben ik tevreden!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 07 november 2016 om 08:53 geantwoord

Beste Ole,

Bedankt voor uw positieve feedback. We werken er continu aan om onze service en klantwaardering te verbeteren. Mocht u nog tips of vragen hebben dan verwijs ik u door naar onze klantenservice pagina: https://www.elkedagietsleuks.nl/contact

Het is uiteraard ook mogelijk om meteen contact op te nemen met service@elkedagietsleuks.nl

Wij zien u graag weer in onze webwinkel!

Alle klachten die gemeld zijn door Ole132