Klacht: fiets die maar niet bezorgd kan worden

op 08 juli 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Eerst een MTB bij decathlon besteld en dat ging goed. Nu een andere MTB besteld maar dat is een aan één schakeling van fouten geworden en de fiets is nog steeds niet bezorgd. Op 16 juni wordt er een verkeerde fiets bezorgd. Direct met klantenservice gebeld en een nieuwe wordt gestuurd. Dan treedt er vertraging op. Op 28 juni een mail dat het nog later wordt en misschien volgende week te leveren. Ik mail hierover en op 4 juli wordt ik gebeld naar aanleiding van deze mail. Excuses, ik krijg een gift card en de fiets zal op 5 juni worden bezorgd. De hele avond gewacht en dan zie ik dat de bezorging niet lukt. Ik maak bij Dynalogic een nieuwe afspraak voor 6 juli maar inmiddels wijs geworden bel ik Dynalogic. De fiets is helemaal niet bij hun??! Decathlon weet het ook niet meer. Zij hebben de fiets verstuurd en Dynalogic heeft hem niet. Op 7 juli wordt ik terug gebeld door een leidinggevende van de klantenservice met goed bericht de fiets wordt op 8 juli bezorgd. Dynalogic bevestigd dat de fiets er aan komt. Op 8 juli blijkt de fiets de verkeerde maat te hebben een L ipv een XL. Weer gebeld met Decathlon en de fiets wordt nu uit Belgie gehaald en eind van de volgende week bezorgd. Ik hoop dat het dit keer gaat lukken maar heb er niet echt vertrouwen in. Jammer.

De voorraad informatie op internet klopt niet, ook niet die van de winkels. Dit moet stoppen. Klanten worden verkeerd voorgelicht. Als de fiets niet aan het eind van de week, uiterlijk 14 juli wordt bezorgd dan wil ik mijn geld terug en moet de verkeerde fiets, die ik nog steeds in mijn bezit heb, zijn opgehaald. Ik wil de fiets die ik besteld heb en mij ook is beloofd! Decathlon moet veel eerder aanbieden een fiets die nog wel in een winkel aanwezig is, per koerier laten bezorgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 14 augustus 2017 om 08:45 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niets gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

-------------------

Fiets is geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door heslinga