Klacht: Fiets

op 01 december 2014 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Da ik vorigeweek de maandag een bericht had gekregen en woensdag ben ik ernaartoe geweest en blijkbaar was da gewoon voor die sleutel , inneplaats gewoon eerst te bellen voor wa da is en ik wacht nu al 3 weken op mijn fiets ( mensen die ook een elictronische fiets hebben moeten die dan ook dan 3 weken wachten , die niks anders hebben dan een auto die alleen maar me de fiets kunnen gaan ?)
– het ga over een elictronischefiets
Pv

Wanneer dat optijd klaar is..

Bericht van Decathlon

2 jaren geleden - Beste heer Verschooten, Bedankt voor uw bericht. Wilt u ons laten weten in welke winkel u deze fiets ter reparatie heeft aangeboden? Als wij hiervan op de hoogte zijn zullen wij uw bericht naar de juiste persoon doorsturen. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo spoedig mogelijk een reactie ontvangt van de juiste persoon. Alvast bedankt voor uw tijd en reactie. Met vriendelijke groet, Yolanda Klantenservice Decathlon.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:33 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Verschooten