Klacht: Fieststoel plaatsing

op 25 mei 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Een tijd geleden heb ik een kinderstoel bij de fiets afdeling laten plaatsen , en een volledig nazicht. Nu vandaag ben ik op de fiets met mijn kind we wilde oversteken maar er kwam een autobus snel aan we gingen wat achteruit en met achteruit te gaan blokkeerde heel mijn fiets en we vielen om ! Kind aan het huilen gekneusde vinger . Wat merkte we een fietsrekker van de fiets tussen de ketting en schijven ? Wat merkte we dus fietsstoel gewoon bovenop de fietsrekker geplaatst en die is verduurd en ertussen gekomen ! Vind dit niet kunnen nu hebben we nog geluk dat we stil stonden en niet aan het fietsen waren ! Heb de rekker nog ( kapot geknipt ) maar geen foto’s kunnen trekken wegens verstuikte vinger en huilend kind . Fietshelm kapot

Ik weet niet wat maar ben teleurgesteld en kwaad je plaatst geen fietsstoel op een rekker ! Excuses al vast en zeker en een fietshelm weet het niet maar heb geen vertrouwen meer !

Reactie van de melder van de klacht Wenke

2 jaren geleden - Vandaag naar de dokter met doorverwijzing naar de spoed vermoedelijk ringvinger gebroken !

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:34 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wenke