Klacht: Geen contact te krijgen

Sophietb1234 op 28 augustus 2023 over Felyx in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal keren Felyx proberen te bellen over een incasso betaling die is gestuurd van een jaar geleden. Hiervoor heb ik al een andere betaling voldaan (van ritten vrij recent) en het is dus gek dat ik weer een betaling krijg en dat van een jaar geleden. Want als er een betaling open staat dan kan er niet eens scooter worden gereden dus hoe kan het dat ik dit bedrag dan moet betalen?

Gewenste Oplossing:

Deze betaling te laten vervallen of in ieder geval de incasso kosten te laten vervallen. Omdat ik geen uitleg krijg van deze kosten. Deze mail is namelijk in mijn ongewenste mail gekomen dus ik heb pas de mail gelezen wanneer de incasso kosten zijn gemaakt. Ik heb verder ook geen brief gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Felyx

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Felyx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophietb1234