Klacht: Geachte heer,mevrouw

DUNGEN1. op 02 januari 2012 over FBTO in de categorie Verzekering

Mijn doorlopende reisverzekering ( FBTO reis perfect polis)is door mij tijdig en correct opgezegd;deze beëindiging,per 01-01-2012, is mij van de zijnde van FBTO door middel van een 2-tal emailberichten bevestigd;kortom genoemde verzekering bestaat niet meer;ook op “Mijn FBTO”staat als einddatum verzekering 01-01-2012
Toch heb ik daarna reeds 2x een automatische incasso laten terugboeken;bovendien ontving ik recentelijk een brief met acceptgirokaart met het verzoek een bedrag te betalen in casu de verlenging (!!!) van de doorlopende reisverzekering,want de automatische incasso was niet gelukt. Hier moet een einde aan komen: de verzekering bestaat niet meer !!!

Ik wens dat er geen automatische incasso meer plaatsvindt en dat er ook geen brieven met acceptgiro worden verstuurd
Ik wens met FBTO geen zaken meer te doen,want meer incompetentie kan ik helaas niet verdragen

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van FBTO

12 jaren geleden - Beste Dungen1, Ik heb uw klacht gelezen en nagekeken wat er mis is gegaan. Uw reisverzekering is per abuis foutief stopgezet en dit is hersteld. Hierdoor zijn er verrekeningen geweest en is er automatisch premie geïncasseerd. De polis is inmiddels op de juiste datum stopgezet en de premie wordt niet meer automatisch van uw rekening afgeschreven. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Fokelien FBTO Webcare

FBTO

Heeft op 03 januari 2012 om 16:13 geantwoord

Klant heeft reactie ontvangen.

Fokelien
FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door