Klacht: Testpakket pillen ontvangen met binnen 14 dagen retour anders 69.99 betalen,

op 13 september 2019 over Fat Burner Ultra in de categorie Medische produkten

Verbaast bij openen testpakket dat je 14 dagen proef hebt anders ben je klant en moet je 69.00 betalen. Onmogelijk contact te leggen hoe pakket terug te sturen, tel contact onmogelijk, je wordt verwezen naar mail. Binnen 11 dagen levering aangetekend retour gezonden met toevoeging mail die ik steeds als onbestelbaar terug kreeg. Toch werd na enkele dagen bedrag van rekening afgeschreven. Ik heb het gelijk teruggeboekt en toen begon de ellende, aanmaningen enz, bedrag werd steeds groter en op mail wordt verder niet gereageerd. Om niet geheel in de ellende te geraken heb ik 92.00 betaald onder protest.

Als ik geld terug heb op rekening en deze firma verdwijnt voordat ze meer ellende aanrichten,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fat Burner Ultra

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fat Burner Ultra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PietvdK