Klacht: zonder betaalbewijs geen activatie mogelijk

op 04 oktober 2019 over Fashioncheque in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben er net achtergekomen, nadat ik probeerde de saldo’s te checken van twee fashioncheques, dat deze nog geactiveerd moesten worden. Ik belde met de klantenservice. Blijkt dat je daarvoor een betaalbewijs (bon of pintransactie) nodig. Als je die niet hebt, zijn ze niks waard. En natuurlijk heb ik die niet, want ze zijn gekregen! Het hele doel van een cadeaubon geven is dat de krijger er zelf iets leuks mee kan doenkopen. Een betaalbewijs erbij geven is niet logisch toch? Want er hoeft immers niks geruild te worden. Nu moet ik bedenken van wie ik ze gekregen heb en die mensen gaan vragen hun administratie om te spitten. Echt bizar!

Gewenste Oplossing:

Als mijn kaarten op een andere manier geactiveerd kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fashioncheque

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fashioncheque nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KimOM