Klacht: Fantoom treinen

op 28 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Van Hoogezand-Sappemeer naar Groningen, rond 21:00, 28 augustus 2016
Onderweg naar Hoogezand waren reden de treinen plotseling niet, dus keken mijn vriend en ik voor de terugweg op het internet om te zien of er nogsteeds bussen werden ingezet. Nergens viel er een teken te bespeuren dat de treinen niet weer reden. Echter, toen wij op het station aankwamen stond er dat de treinen niet reden. Weer zochten wij op het internet naar wat wij gemist hadden, wederom, niks. Nergens stond aangegeven dat ze niet reden, laat staan wanneer wij de bus konden verwachten. Wij hebben ruim drie kwartier moeten staan wachten in het donker, zonder enig idee van ook maar iets. Uiteindelijk zaten wij in een bus, eentje die stonk naar zweet en vissticks, waarvan er enkele gordels los op de grond lagen en stoelen met rugleuningen die naar achteren klapten als het geringste gewicht eraan werd toevertrouwd. Nu reizen wij met een studentenabonnement, geld terugvragen wordt ‘m dus niet. Maar kwaad zijn, dat lukt heel goed.

Als Arriva haar excuses heeft aangeboden, aangeeft hieraan te werken en dat kan aantonen, en ons een wijze van verzoening aanbieden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 28 augustus 2016 om 20:55 geantwoord

Hoi Christianne,

vanwege een blikseminslag was het vandaag lange tijd inderdaad voor ons niet mogelijk om onze treinen over dit spoor te rijden. Hierom zijn er vervangende bussen ingezet. Je geeft aan dat je deze melding niet terug hebt kunnen vinden. Ik raad je hiervoor aan in het vervolg ons Twitteraccount te volgen. Verstoringen (en het einde daarvan) melden wij hierop.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Kapiteinhaak