Klacht: Falende bezorging DPD

op 07 januari 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

LS,
Bij deze wil ik een officiële klacht indienen over de meermaals falende bezorging door DPD. Een Duits bedrijf. Deutsche gründlichkeit. Laat me niet lachen.
Het lukt jullie niet eens een pakket te bezorgen ondanks het feit dat jullie twee afspraken voor de bezorging maken.
Het ergste is dan ook nog dat jullie nog niet eens het fatsoen hebben om iets te laten horen.
Babyhuis Casita heeft alles in het werk gesteld dat het pakket met twee kerstcadeautjes op tijd verzonden zou worden. En jullie falen tot tweemaal toe.
Maandag 22 december door Babyhuis Casita bij jullie aangeboden. Vervolgens krijgen wij een bevestiging dat het pakket dinsdag 23 december tussen 18.45 uur en 19.45 uur bezorgd zal worden. Om 20.00 uur nog steeds niets, daarom een afspraak afgezegd omdat jullie misschien later komen.
Woensdagmorgen 24 december meteen zelf gebeld en dan krijg ik te horen: “vandaag tussen 17.07 uur en 18.07 uur wordt het bezorgd”. Ik vraag ook nog “Is dit zeker” omdat ik er eigenlijk al geen vertrouwen in had. Ja, we gaan proberen het te bezorgen wordt mij dan medegedeeld. Nou die opmerking “gaan proberen” zegt dan al genoeg. Overigens de dame die mij terug zou bellen deed dat ook vrij snel.
Overdag nog enkele afspraken afgezegd omdat jullie misschien wel eerder komen. En ja hoor. Geen pakket!!!
Om 17.30 uur gebeld en kantoor al niet meer bereikbaar.
Dus twee personen op kerstavond teleurgesteld omdat hun kerstcadeau er niet was. En de personen die het gekocht hadden pissig omdat het niet bezorgd is!!! En dan is pissig nog zacht uitgedrukt.
Ik snap dat het druk is met de feestdagen maar als jullie het niet aankunnen stop dan met de handel en maak niet tot tweemaal toe een afspraak, die jullie vervolgens niet nakomen!!
Nogmaals schandalig dat jullie niets laten weten.
Als ik vaste klant was bij jullie en dit gebeurde mij dan zocht ik wel een andere pakketbezorger, die wel de afspraken nakomt.
Het zou mijn bedrijfsnaam zijn die jullie te grabbel gooien want ongemerkt zou mijn bedrijf er dan ook op worden aangekeken.
Ten overvloede; Babyhuis Casita kijken wij hier absoluut niet op aan maar als we in de toekomst daar iets bestellen vragen wij wel of ze gebruik willen maken van een andere pakketbezorger voor ons pakket!!
Een zeer ontevreden klant!!!!
Ben benieuwd naar de oplossing en wanneer het pakket nu gaat komen.
Pakket is inmiddels bezorgd op 31 december om 17 uur. Maar DPD zwijgt in alle opzichten en reageert niet op de mail die ik hun 25 december gestuurd heb met mijn klacht.

Als zij eens reageren op een mail en niet beloftes maken die ze toch niet nakomen. Verder het fatsoen hebben om iets te laten weten als het niet lukt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat deze klacht wegens omstandigheden geen reactie op Klacht.nl heeft mogen ontvangen. Onze excuses daarvoor. Graag zou ik alsnog nagaan of deze situatie uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Het is altijd vervelend om te zitten wachten op een pakket dat niet komt, maar nog veel vervelender als het om een cadeau voor zo'n mooie feestdag. Graag zou ik van u vernemen of u destijds een reactie van onze klantenservice hebt mogen ontvangen waarmee u tevreden was, en dit voorval hebt kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Charlotte

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

1 jaar geleden - Als er toen naar behoren gereageerd was dan had ik deze kerstboom niet zo hoeven op te tuigen op klacht.nl. Dus nee reactie was toen in zijn geheel niet naar tevredenheid!!

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 14:28 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Wederom is er door omstandigheden niet eerder op deze klacht gereageerd. Excuses hiervoor.
Op dit moment kan ik niets voor je betekenen en sluit ik daarom deze klacht. Ik hoop dat als je in de toekomst vragen hebt je deze aan ons stelt via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl). Ik beloof dat we dan sneller reageren.

Groeten Kari

Heeft op 01 juni 2016 om 18:17 geantwoord

Blijf erbij dat dit een zwak excuus is en blijft. Nu ben ik ook nog verplicht om Facebook of twitter te nemen om sneller antwoord te krijgen.
Daar ben ik absoluut niet van gediend. Als je nu eens een kortingsbon zou krijgen om iets via hun te versturen maar dat zit er denk ik niet in.

Alle klachten die gemeld zijn door Beckerse