Klacht: Fake burberry & stone island NIET BESTELLEN!!!

op 24 mei 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Onlangs besteld bij elkedagietsleuks.nl, in eerste instantie 2 burberry polo’s besteld. Ik had al mijn zware twijfels hierover, echter heb ik het vergeleken met de polo’s die ik heb en toen was het al raak. Maar ik heb er niets mee gedaan, ik was in de veronderstelling dat het aan mij lag. Dus in die hoedanigheid een stone island sweater besteld. Deze spande de kroon, je hebt zoveel touwtjes die niet zijn afgeknipt wat lijkt op een product made in china. Het label op de arm is van achter geplastificeerd, de label binnen in de sweater waar normaal een authenticiteit code staat is afgeknipt. De maatlabel ziet er totaal anders uit en de kaartjes die eraan hangen zijn verkeerd geprint. Daarnaast staat er in de binnen label letterlijk MADE IN TURKEY, wat onmogelijk is voor dit merk. En ook na vergelijking met mijn originele kledingstukken ben ik tot de conclusie gekomen dat het fake is. De stone island ga ik dan ook zeker retourneren, echter ben ik ook niet tevreden met mijn burberry polo’s nu ik zeker weet dat deze ook fake zijn maar die gaan ze zeker niet terugnemen. Daar deze geen labels meer bevatten. Dus mijn advies! NIET BESTELLEN! Het is nep!

Wanneer al de neppe producten worden teruggenomen en mijn geld terug wordt gestort. Zonder bezorgkosten voor mijn rekening!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 25 mei 2016 om 15:49 geantwoord