Mijn Klacht:
Onlangs ontving ik van Yourhosting een aanmaning, die ik ook als bijlage mee stuur. Hierin staat dat ik bij hen een factuurbedrag heb open staan. Ik kende het bedrijf niet en uit de brief kan ik niet opmaken waarom ik een openstaand bedrag bij Yourhosting zou hebben. Ik heb zelf geen account en kan daarom dus ook niet inloggen via de site. Na een kijkje op de site zag ik dat ik geen van de diensten nodig heb of heb gehad. In mijn post en mijn mailverkeer kom ik niets tegen wat refereert aan een overeenkomst met Yourhosting
Ik heb Yourhosting nu al een paar keer gebeld, steeds word ik doorverbonden als dat al lukt een paar keer is de verbinding verbroken. Ik krijg geen duidelijk antwoord. Vanavond geprobeerd een mail te verzenden via hun website, omdat ik graag op papier wil hebben staan dat ik geprobeerd heb om met Yourhosting in contact te komen, niet gelukt. Er staat steeds sorry het is niet gelukt uw bericht te verzenden. Ik ben nog niets wijzer helaas.
Gewenste Oplossing:
Ik ga niet betalen voor diensten die ik niet afneem bij Yourhosting.
