Klacht: factuur zonder dat ik een overeenkomst ben aangegaan.

op 17 juli 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ontving ik van Yourhosting een aanmaning, die ik ook als bijlage mee stuur. Hierin staat dat ik bij hen een factuurbedrag heb open staan. Ik kende het bedrijf niet en uit de brief kan ik niet opmaken waarom ik een openstaand bedrag bij Yourhosting zou hebben. Ik heb zelf geen account en kan daarom dus ook niet inloggen via de site. Na een kijkje op de site zag ik dat ik geen van de diensten nodig heb of heb gehad. In mijn post en mijn mailverkeer kom ik niets tegen wat refereert aan een overeenkomst met Yourhosting

Ik heb Yourhosting nu al een paar keer gebeld, steeds word ik doorverbonden als dat al lukt een paar keer is de verbinding verbroken. Ik krijg geen duidelijk antwoord. Vanavond geprobeerd een mail te verzenden via hun website, omdat ik graag op papier wil hebben staan dat ik geprobeerd heb om met Yourhosting in contact te komen, niet gelukt. Er staat steeds sorry het is niet gelukt uw bericht te verzenden. Ik ben nog niets wijzer helaas.

Gewenste Oplossing:

Ik ga niet betalen voor diensten die ik niet afneem bij Yourhosting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door suuzt