Klacht: Factuur voor te laat inleveren ondanks afspraak

op 18 juli 2019 over Iddink in de categorie Boeken

Bij het inleveren van de boeken, is mijn dochter 1 boek vergeten. Ze heeft met de desbetreffende Iddink medewerker afgesproken deze later door te sturen. Omdat dit een examanidioom betreft, die meegaat van 5VWO naar 6VWO, gaf de vrouw aan dat het geen enkel probleem was. Mijn dochter veranderd van school, en moet het hierdoor wèl inleveren. Vandaag is het boek inmiddels aangekomen bij Iddink en krijgen wij (vandaag per mail) alsnog een factuur voor het te laat inleveren. Dit is buiten de afspraak die gemaakt is om, gisteren heb ik nog telefonisch contact gehad hierover (waar ook aangegeven werd dat het geen enkel probleem zou zijn) Vandaag wederom gebeld, waarbij de medewerker aangaf hierin niks te kunnen betekenen. Hij gaf aan dat wij niet kunnen bewijzen dat deze afspraak is gemaakt, dus dat wij gewoon moeten betalen.

De afspraak gehandhaafd wordt en de rekening voor ‘te laat inleveren’ Komt te vervallen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lvangerwen