Klacht: Factuur volledig voldoen zonder dat er ook maar iets is geleverd of werkzaamheden zijn verricht.

op 11 maart 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik had drie mooie paneel deuren besteld bij de Hornbach, en mijn bedrag voldaan voor het opmeten.
Alles goed in wel,en nu maar afwachten op de levering en plaatsing van mijn mooie deuren.
Ik kreeg ik een dag later een telefoontje van de Hornbach, of ik de gehele factuur alvast wilde gaan betalen voordat alles werd geleverd , en geplaatst.
Ik heb de desbetreffende medewerker laten weten dat ik best bereid ben om de deuren alvast te betalen, omdat wel begrijp dat deze deuren op maat gemaakt moesten worden, maar dat ik op de plaatsingenwerkzaamheden graag nog even een bedrag achter wilde houden voor een correcte oplevering.
Dit was onmogelijk volgens de medewerker.
De gehele factuur moest worden voldaan voordat er ook maar een schroef in mijn kozijnen zat.
Ik heb dan ook maar op een vriendelijke maar heldere manier duidelijk gemaakt hier niet mee akkoord te gaan en dat mijn opdracht elders zal onder brengen.

Aanbetaling vind ik prima.
Volledig bedrag na opleving, dit is de normale gang van zaken.
Je hebt namelijk als klant totaal geen onderhandelingspositie meer bij een eventueel geschil.
Heb ik zelf ervaren !!!

Aanbetaling vind ik prima.
Volledig bedrag na opleving, dit is de normale gang van zaken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 mei 2016 om 15:14 geantwoord