Klacht: factuur ontvangen voor niet ingeleverde boeken

op 06 juli 2019 over Iddink in de categorie Boeken

mijn dochter , Jenthe Van Lint, loopt school op St Donatus in Merchtem.
ze leverde het volledige pakker boeken, zijnde 8 stuks, in op maandag 24juni, samen met haar klasgenoten
enkele dagen later via post ontvingen we een factuur, volgende IDDINK werd er geen enkel boek ingeleverd, kostprijs 148.95eur.
heb hierover zowel telefonisch als schriftelijk contact gehad met IDDINK maar werd steeds afgewimpeld en gemaand de factuur te betalen daar volgens hen (8), IDDINK geen scan heeft en dus geen fout heeft gemaakt. meermaals gevraagd het totaal aantal ingeleverde boeken van 4 Humane Wetenschappen st Donatus na te tellen, daar dit een duidelijk bewijsje is dat de boeken zijn binnengebracht, echter tot op heden geen enkele reactie.
werken reeds verschillende jaren via IDDINK zonder problemen en mag dan ook hopen dat dit probleem intern bij IDDINK wordt opgelost en er een kredietnota volgt voor het volledige bedrag

natellen van de ingeleverde boeken St Donatus op maandag 24juni
kredietnota voor het volledige bedrag

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jenthe2003