Klacht: Factuur ontvangen terwijl boeken ingeleverd en gescand zijn!

op 02 juli 2019 over Iddink in de categorie Boeken

Mijn zoon heeft gisteren schoolboeken ingeleverd. Vandaag per mail factuur ontvangen dat boeken niet ontvangen zijn. Mijn zoon kon inleverbewijs natuurlijk weer nergens vinden maar niets was terug te vinden bij Iddink op naam, geboortedatum etc.
Mijn zoon weet mevrouw die zijn boeken scande nog precies te beschrijven. Lichte huidskleur, krullen, oranjerood haar. Bij binnenkomst hal school Cambium College in Zaltbommel zat zij links. Mevrouw nam zelfs 1 boek niet aan (NAsq) omdat dit niet de goede zou zijn? Alle boeken onderstaan vermeld zijn dus ingeleverd op Nasq na.

Klantnummer:864447
Inlevering: 3205732

Geachte oudersverzorgers van ,

kopie gegevens: 3205732 – 2

Bijgaand ontvangt u een factuur voor niet ingeleverde boeken. Heeft u de boeken nog thuis? Stuur ze dan vandaag of morgen naar ons toe.
Wij laten dan het bedrag voor de niet ingeleverde boeken vervallen. Stuurt u ze later terug, dan kunnen wij slechts een gedeelte van de
factuur laten vervallen.
U kunt de boeken terugsturen naar Iddink, Postbus 14, 6710 BA in Ede. Terugsturen kan ook via UPS, de verzendkosten zijn dan € 4,50. Kijk op
www.ups.com voor het dichtstbijzijnde UPS access point.
Vragen? Ga naar www.iddink.nl of reageer direct via Mijn Iddink op www.iddink.nlklantenservice, menu inleveringen.
Onderstaande boeken hebben wij niet aangetroffen:
08.04.48 Nova nieuwe natuur- en scheikunde (nask1) 4 vmbo kgt
10.37.55 Stepping Stones 5e ed. 4 vmbo k
10.95.50 Nieuw Nederlands 5e ed. 4 vmbo (b)k
11.58.15 Moderne Wiskunde 10e ed. 4 vmbo k deel a
11.58.16 Moderne Wiskunde 10e ed. 4 vmbo k deel b
11.59.34 Thema’s maatschappijleer 4e dr. vmbo kgt
Administratiekosten
09.15.47 Administratiekosten
Voor bovengenoemde boeken ontvangt u bijgaand een factuur.
Klantenservice Iddink

Zo spoedig mogelijk contact!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mj.siwaletti