Klacht: Factuur ontvangen maar er is niks besteld door mij

op 17 september 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Beste,
Ik heb vandaag een factuur van Klarna ontvangen over een bedrag van 108 euro wat betaald moet worden. Er is alleen een probleem dat er niks door mij of mijn huisgenoot is besteld, maar dat we toch een factuur krijgen alleen voor wat weet ik niet. Wat kan ik hier aan doen ? Ik heb wat op internet gezocht naar dit er scheinen veel klachten hierover te zijn.

Alvast bedankt

Als dit probleem opgelost word want dit heeft mij wel doen schrikken een factuur ontvangen maar niks besteld en ook niks ontvangen, vreemd. Ik zie graag de reacties verschijnen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 19 september 2016 om 11:34 geantwoord

Beste Ramazan,

Ik kan me goed voorstellen dat het schrikken is als u plotseling een factuur ontvangt en u niets heeft besteld en ontvangen.

Wij nemen dit erg serieus en willen dit direct oppakken. Ik wil u daarom vriendelijk vragen om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze veiligheidsafdeling op het nummer 020 808 20 65. Zij zullen u gelijk uitleggen welke stappen zij zullen ondernemen om u verder te helpen.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door ram29