Klacht: Factuur naar aanleiding van een servicemonteur verzoek

Tinivdheiden41 op 17 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al heel lang klant bij ziggo eerst upc
Nu heeft me schoonmoeder problemen met on demand, gebeld met ziggo een update gedaan nog steeds niks
Toen zeiden ze dan sturen we een monteur die kan komen kijken
Komt er 16-12-2019 een monteur die is nog geen uur binnen geweest, dag later een rekening van 99,50 in de mail dit is toch te belachelijk voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Als de rekening kwijt wordt gescholden of een heel stuk langer wordt Max 40 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinivdheiden41