Klacht: Factuur die openstaat.

op 27 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Er blijft na 11-07-2017 nog een rekening open staan bij dit bedrijf.
Deze heb ik voldaan en ben al weken bezig met mailen over en weer.Deze week bank facturen en printen van mijn bestellingen gestuurt van Lesara.Ze zeggen dat de omschrijvingen niet volstaan en dit heb ik er zelf bij vermeld waar het om gaat.Of met een terug betaling rekening nummer van hun weer overgemaakt,omdat het bedrag niet klopt,van mijn eerste bestelling,telefonisch contact gehad,de bezorgkosten betaald,toen kreeg ik dit dus op mijn rekening gestord en gelijk weer betaald.Moest toen van mijn tweede en laatste bestelling iets retour doen en twee dingen omruilen,omdat ze mijn eerste factuur op pauze had gezet,kon ik helaas niet het hele bedrag op afbetaling doen bij Klarna en betaalde dit met Ideal voor Lesara.Dit is niet mijn fout,waardoor ik de dupe ben geworden en ze dit niet willen zien om er vervolgens achter te komen dat ik gelijk heb.Ik ga geen 35,- euro extra betalen.Wil dat dit klaar is.Ze vragen mij vaak om gegevens te sturen en dat heb ik al gedaan.Ben er echt moe van.Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij andere bedrijven.Eerder een klacht gedaan bij een andere klacht online en daar begon het weer van begin af aan.Ik heb echt spijt dat ik dit niet in een keer heb voldaan.Het is toch van de gekke dat ze dit op pauze zetten en je in zo’n situatie verzeilt raakt.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen,heb alles uit de kast gehaald.Lesara stuurt mij naar Klarna en dit bedrijf stuurt mij naar Lesara.Ben gek als ik
dit ga betalen en dan mijn geld niet terug zie,zo intimiderend.

Als ze het gewoon aannemen en mijn facturen nakijken.Maar ook contact hebben met Lesara over het bedrag van 29,96,- wat ik betaald heb aan hun.Ik bedoel om het te bevestigen,namens mezelf.Lesara heeft na mijn verklaring het dossier gesloten om er van af te zijn,daar had ik wel vier medewerkers in een paar weken,zo krijg je veel onduidelijkheid.Ik wil dat dit nu eens klaar is.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:46 geantwoord

Beste Bianca,

Ik heb uw bericht goed doorgelezen en vindt het vervelend dat het op deze manier is gelopen.

Wij hebben de gehele situatie nogmaals grondig onderzocht en u zojuist ook een e-mail met oplossing toegestuurd.

We hopen van harte dat het hiermee volledig voor u is opgelost en dat we uw vertrouwen in Klarna hebben hersteld.

Een hele fijne dag toegewenst!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope