Klacht: Factuur

op 27 oktober 2017 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement , maandelijks opzegbaar, voor 10 euro per maand. Voor deze 10 euro kan ik onbeperkt bellen en heb ik 1250MB per maand. Na drie weken stond mijn factuur al op 105 euro, ruim het tienvoudige. Ik had namelijk mijn 1250 MB opgebruikt en ” al” 1000 MB overschreden. De klanten” service” gaf me aan dat het mijn eigen schuld was want dan had ik mijn belplafond maar in moeten stellen. Ik had daar helemaal geen wetenschap van. Opzeggen kon ook niet want dat moest schriftelijk en ik moest nog een maand het abonnement. Emmen. Hoezo maandelijks opzegbaar, hoezo geen verantwoordelijkheid bij de provide als de factuur al ruim 10 x zo hoog is als de maandkosten en dat bij een gering extra verbruik. Opzeggen? Zoek maar op de site want ook dit lijkt niet mogelijk

Financiële regeling

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 31 oktober 2017 om 10:24 geantwoord

Heeft op 31 oktober 2017 om 14:04 geantwoord

Het is schandaling nieuwe klanten niet op dit plafonds wijzen en het als normaal te beschouwen dat een maandbedrag met ruim de factor 10 verhoogd wordt zonder waarschuwing. Daarnaast heb ik van de klantenservice begrepen dat het niet eens meteen mogelijk is om het data plafond meteen in te schakelen dat zou dan pas per de volgende maand kunnen.
Komt u niet met een behoorlijke oplossing dan zal ik andere stappen gaan zetten
Ik verneem graag van u

Alle klachten die gemeld zijn door Brittgroenendaal