Klacht: factuur

op 14 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ondanks de beëindiging van mijn contract, krijg ik nogmaals een factuur toegestuurd.
De bevestiging van mijn contact ontving ik op 1 augustus. Dit stond oa in de mail :
Wij hebben je opzegging voor 31612833189 in goede orde ontvangen. Hierbij willen wij bevestigen dat je abonnement bij Youfone op 31-08-2017 wordt beëindigd. In de opvolgende maand zal je de laatste factuur van ons ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als hun administratie goed wordt bijgehouden.
Ik betaal dit factuur niet.

Ik weet alleen niet meer hoeveel min en mb ik had

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 september 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ashna65