Klacht: factuur

op 29 november 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik ben een tijdje geleden gebeld door Calatus met de opmerking of ik een gratis puzzelboekje zou willen ontvangen. Ik hoefde er niet voor te betalen. Ik stemde erin mee. Na een tijdje kreeg ik het gratis puzzelboekje maar er zat wel een factuur bij van 71,68 euro. Dit was niet de afspraak. Ik wilde het opzeggen en zag tot mijn schrik dat als je het wilt opzeggen wel even kosten moet betalen. Dit is te gek voor woorden. We zitten in de schuldsanering en kunnen geen nieuwe schuld permiteren. We hadden dit ook aan Calatus verteld.

Als ik uit het bestand ben en geen telefoontjes en brieven hierover krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

2 weken geleden - Geachte mevrouw Driessen, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 05 januari 2017 om 09:26 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Driessen,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door jol3ssen