Klacht: Factuur

op 14 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geacht forum, u vertelde mij toen u mij internet verkocht dat ik incl alles dus ook kabel een bedrag kwijt zou zijn van € 49,15. Helaas blijkt dat anders te zijn. Door truccen is het nu zo dat ik €67,- moet betalen. Normaal betaalde ik incl kabel het bedrag van € 39,15, maar omdat het verloop van de aanmelding stroef verliep aan uw zijde kreeg ik voor de maand mei een korting van €20,- en het pakket zou per 1-6-2016 ingaan. Er werd idd maar €11,95 afgehaald in de maand mei. Nu blijkt volgens uw medewerker dat opeens apart een extra bedrag van €17,95 kabel betaald moet worden terwijl dat normaal in de prijs zit van 39,15. Dan kunt u gemakkelijk zeggen van ik geef €20,- terug want dat pikt u de maand erna er weer bij. U snapt dat ik het er totaal niet mee eens bent. En verwacht nu als het kan wel een antwoordt. Ik heb alleen maar ellende gehad met jullie sinds ik het internet erbij wilde hebben. Wanneer stopt die incompetentie nou eens.
Met vriendelijke groeten,
H.J.W. Seen
Klantnummer 6714108

Als u uw woord na zou komen en gewoon mijn bedrag betalen moet van € 49,15 en niet opeens 67, en nog wat. Wat u gedaan heeft is niet eerlijk en in uw uitleg voordat ik internet zou nemen staat qua bedrag lijnrecht tegen over elkaar!!!!!!!!!! Dank voor luisteren

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1954hendrikjanwillem