Klacht: Factuur

op 29 juli 2015 over Catalus in de categorie Boeken

Geachte,

Ik heb iemand van bij jullie Die me gebeld heeft om mij een gratis catalogus stuurt en ging een mail sturen om de website te hebben om dit te stoppen. Ik heb die mail NOOIT gehad! En door het In privé gebeld wordt kon Ik niet terugbellen en Ik woon In belgië dus zou een dure telefoon worden. Nu krijg Ik een Factuur om te betalen en een herinnering via mail. Heb op Die mail gezegd Ik niet ging betalen en de situatie uitgelegd. Nu krijg Ik een aanmaning en vind dit niet kunnen!!!!!

Dit Is misdrijf van macht!!!! Op jullie brieven staat zelf niet een site om dit te kunnen stoppen!!!!!!

Ik Ben echt zo boos om In zak gestoken geweest te zijn!!!!

Ik zou willen dat dit stopt!!! Ik wil geen tijdschrift meer en zou mijn 78,18 euro terug willen krijgen! Heb ze betaald om dat ikzelf bij een deurwaarder werk en weet dat een aanmaning een volgende stap Is naar een incassobureau of deurwaarder wordt maar als Ik nog een tijdschrift krijg en voor 31 augustus dat geld niet terugkrijg dien Ik klacht en open Ik een zaak tegen jullie.had In de mail dit ook gezegd en Ik meen het !!

Factuurnummer Is :00256959

Met vriendelijke groeten,

Laura Vereecke
Henri maubelstraat 99

1190 vorst

België
Rekeningnummer: BE28 0014 2887 9920

Zoals bovenvermeld : geen tijdschrift meer ( Ik kan u ze zelf allemaal ongeopend weersturen) en mijn geld terug

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catalus

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catalus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura.vereecke