Klacht: Factureren na vervangen van kabel en hoofd aansluiting.

L. Makarcheva op 08 februari 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

TV deed het niet naar behoren. Delta gebeld. Delta op afstand gemeten en signaal was goed. Antwoord was dat de Catkabel het kan zijn. Delta stuur kabel op. TV werk weer enkele dagen en toen weer hetzelfde storing. Weer Delta gebeld. Afgesproken dat een monteur zou komen en als het aan de installatie van Delta lag was het gratis. Als het aan ons installatie lag zou ik moeten betalen. Monteur kom langs. Vervang de hoofd aansluiting. Probleem bleef. Monteur vervang de coax kabel en de TV werk weer. Later een factuur van € 107,50 gekregen. Weer gebeld en een klacht hier over ingediend. Niets meer vernomen tot 27 januari 2021. Kreeg een brief met opstaand bedrag plus € 17,75 incasso kosten. Weer Delta gebeld. Kreeg te horen dat Delta nooit een kabel heeft opgestuurd (vreemd, want de oude opgestuurde kabel lig nog hier). Het onbeschofste is nog dat de telefoniste zo het gesprek eindigd en ophang.

Ik ben tevreden als Delta eerlijk zou handelen. 7 maanden niets laten horen na de klacht en na 7 maanden een factuur sturen met incasso kosten sturen. Tevens vind ik reactie van u telefoniste/medewerker ook niet erg klant vriendelijk. Je zeg niet tijdend een gesprek: Fijne avond en hang op.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 18 februari 2021 om 16:32 geantwoord

L. Makarcheva

Heeft op 28 februari 2021 om 11:56 geantwoord

Er is geen oplossing. Enkel belofte om terug te bellen, omdat de hulp van een collega nodig was. Dat is nu 1,5 week geleden. 1e keer klacht uitgelegd. 2e telefoon was dat ik nog even geduld moet hebben, want had hulp nodig van een collega. Bel na het weekend terug. Ik wacht na 1,5 week nog steeds op dat telefoon.

Reactie van de melder van de klacht L. Makarcheva

1 jaar geleden - Zonde van me energie. Zie bovenstaande bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Makarcheva