Klacht: Facturen

op 29 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik ben vaste klant bij H&M en bestel regelmatig wat via de online shop.
Ik betaal iedere keer naar een bestelling netjes mijn facturen die wordt opgestuurd per post.
Begin februari heb ik een grote bestelling geplaatst. Helaas viel deze bestelling tegen, wel heb ik een item van deze bestelling gehouden die mij wel beviel (jeans 12,74) de rest heb ik dezelfde dag nog geretourd.
Omdat ik toch opzoek was naar wat leuks heb ik een aantal weken later een bestelling geplaatst van een short, blouse en trui hiervan heb ik 2 item gehouden (short 7,99 en blouse 14,99).
Deze zou ik samen met de jeans van de vorige bestelling de maand erna moeten betalen (maandfacturen).
met verzendkosten en tweemaal retourkosten erbij zou dit op een bedrag van 44,70 moeten komen. Deze heb ik zoals altijd netjes op tijd betaald.

Nou kreeg ik afgelopen maand een rekening van 29,96 alleen heb ik helemaal geen bestelling geplaatst….. ??
Deze rekening klopt niet !
Dus heb ik meteen een mailtje gestuurd 2 weken laten heb ik nog steeds niks gehoord van H&M. Dus besloot ik nogmaals een mailtje te sturen en hierin te uiten hou teleurstelt ik ben in de service, weer 1 a 2 weken later kreeg ik pas reactie. Volgens de medewerker zou de facturen gaan om de short en blouse…..
Maar deze heb ik in februari al betaald bij de bedrag van 44,70 hoezo betaal ik nu dan nog eens voor de short en blouse ??
Ik heb meteen gereageerd op het mailtje en heb tot op heden niks gehoord. Dus besloot ik gister maar te bellen nadat ik zo een 15 min in de wacht stond kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn (die zo te horen niet echt klantgericht of op enige manier dan maar ook klantvriendelijk was)
Naar een mini discussie kreeg ik al snel door dat we er niet uit zouden komen ik kreeg aan de telefoon hele andere dingen te horen ik zou als sinds januari niet betaald hebben ?? hoe is het dan überhaupt mogelijk een bestelling te plaatse en geen verhogingen toegestuurd te krijgen ?

Ik heb gevraagd om een overzichtje zodat ik het zelf even door kon kijken.
Dit heeft ze zoals afgesproken netje opgestuurd.
Ik kreeg een overzicht met alle bestelde producten (Die ALLANG betaald zijn)
Ik heb het rustig doorgekeken en heb meteen terug gemaild natuurlijk wist ik dat ik geen reactie zou krijgen net als mij mailtjes van daarvoor.
dus besloot ik nogmaals te bellen.
Ik kreeg iemand anders aan de lijn (dit keer een vriendelijkere medewerker) Hij vertelde mij dat het om de short en de blouse zou gaan (maar deze heb ik allang betaald !).
Hij adviseerde mij zo snel mogelijk te betalen want vandaag zou er 13,50 bij komen, omdat ik te laat zou zijn met betalen ik heb het bedrag dus maar overgemaakt maar dit klopt niet deze producten zijn allang betaald en ik heb nu dus 29,96 betaald aan producten die ik al heb afgerekend !!

Ik heb H&M nogmaals gemaild en ben wachtende op reactie.
ik weet dat dit nog heel lang kan gaan duren dus hoop ik hun via deze weg sneller te bereiken.

- Als er duidelijk is waar ik nou eigelijk voor betaal...
- Als ik mijn bedrag van 29,96 terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lika96