Klacht: facturatie KPN

op 18 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb in april een nieuw toestel op tel nummer 0031623430805 aangeschaft met een looptijd van 2 jaar dit werd mij geadviseerd door een medewerker van KPN. mij eigen toestel met nummer 0031682250923 was in de Amstel gevallen en moest dus vervangen worden.nadat ik bijna 3 dagen met een medewerker aan de telefoon had gezeten wat de beste optie zou zijn hebben ze me een Iphone 6S verkocht met een loop tijd van 2 jaar echter het mobiele nummer eindigend op 805 werd destijds gebruikt door mijn zoon voor hem had ik een abonnement afgesloten van 25 euro per maand onbeperkt internet onbeperkt bellen tot ik plotseling een rekening van 117 euro onder ogen kreeg heb contact opgenomen daar werd mij verteld dat mijn zoon buiten zijn bundel had gereageerd op sms uitnodigingen ik heb ze gevraagd hoe dit mogelijk is aangezien zijn bundel maar tot 25 euro gaat mij werd medegedeeld dat ze dat kunnen blokkeren maar dat moet je wel aangeven je komt hier echter pas achter als de rekening al binnen is ik heb aangegeven dat ik het niet eens ben omdat ik als leek in de telecom business vindt dat ze de klant hierover op de voorhand moeten informeren dus ik heb aangeven deze gemaakte kosten niet te willen betalen nu komt het addertje ze hebben het contract dus geannuleerd en eisen nu van mij dat ik de afkoop van 2 jarig abonnement meteen voldoe incl de nieuwe Iphone 6S lijkt mij een schandalige aktie gezien het feit dat ik het abonnement pas 4 maanden geleden heb afgesloten

Als het het abonnement met de daar in opgestelde looptijd verder voort zetten en de 117 euro in mindering brengen op de factuur

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herkolino