Klacht: Faciliteren phishing

op 05 juli 2016 over Versio in de categorie Websites - Building en Hosting

Dit is het slag mensen dat het internet lelijker maakt. Ze faciliteren phishing e-mails.

Niet direct, maar als een klant van hen (fietsshop.be) e-mailadressen illegaal verkoopt of lekt, komen ze met de ene flauwe smoes na de andere. Ze verstoppen zich achter (deels) onjuiste technische informatie. Ze worden arrogant als je ze daarop aanspreekt.

Ik heb een uniek e-mailadres gebruikt, speciaal voor communicatie met fietsshop.be. Niemand anders kende dit. Toch krijg ik nu phishing e-mails dat unieke e-mailadres.

Dit is het soort bedrijf waarmee je alleen in zee moet gaan, als je van plan bent om het internet slechter en lelijker te maken.

Ik wil 1) dat de phishing e-mails stoppen, 2) dat de gevolgen van het verkopen of lekken van mijn e-mailadres worden terug gedraaid en 3) dat fietsshop.be wordt aangesproken op hun wangedrag of onkunde.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Versio

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Versio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Ggb