Klacht: Blokkeren

op 31 december 2019 over Facebook in de categorie Social Media

Ik maak deel uit van een debatgroep met moslims op Facebook. Tijdens een heftig debat vroeg ik aan een moslim of hij in de gekruisigde en opgestane Jezus geloofd. Hij stelde mij een wedervraag waarop ik heb geantwoord. Daarna stelde ik hem wederom dezelfde vraag. Hij ontweek de vraag en begon een ander onderwerp. Ik reageerde dat ik zijn vraag heb beantwoord maar hij de mijne niet. Ik zei dat ik hem een lafaard en een fake moslim vond omdat hij geen antwoord durft te geven op een vraag waar moslims direct antwoord op geven. Ik ondersteunde dit met een afbeelding waarop stond dat liegen voor lafaard is. Hierom ben ik 7 dagen door Face Book geblokkeerd. Schandalig dat je tegen iemand niet mag zeggen dat hij fake (onecht) is en liegt. Absurd!

Het moet kunnen dat iemand tegen een ander zegt dat hijzij nep, fake of hypocriet is enof dat die persoon liegt. Dat is een mening en geen belediging.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Braaf