Klacht: facebook account op habbo

op 02 maart 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

ik wou inloggen met een facebook account op mn laptop inplaats van telefoom toen maakte habbo een nieuw account aan waar ik nu oo speel maar nu is mijn vraag kan ik op dat oude facebook account komen en mn nieuwe account ook houden groetjes benniedah

als ik op allebeide accounts kan kopen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:35 geantwoord

Beste Habbo,

We hebben jouw bericht meermaals doorgelezen, echter hebben wij niet kunnen begrijpen wat je bedoelt. Kun je ons duidelijker uitleggen wat het probleem en wat je graag als oplossing wilt?

Je kunt ons ook een mailtje sturen via de klantenservice. Je kunt deze vinden op: help.habbo.nl
Let op: Je dient een nieuw account te maken om met ons te kunnen communiceren via de klantenservice.

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door benniedah