Klacht: factuur 09-03-2015 dubbel overgemaakt

[email protected] op 18 september 2015 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Fa-Med B.V. has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 21 december 2015
Reactie van het bedrijf:

Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Omdat de oplossing privé gevoelige informatie bevat hebben wij besloten om de oplossing niet op...

Categorie Betalingsdiensten
Status Opgelost
Datum 18 september 2015

Een klant van Fa-Med B.V. heeft per ongeluk twee keer hetzelfde bedrag overgemaakt en heeft geen restitutie ontvangen. Ondanks dit heeft het bedrijf een nieuwe nota gestuurd van 4,72 euro. De klant verzoekt om opheldering over deze situatie.

Mijn Klacht:

heb per ongeluk 2 x hetzelfde bedrag overgemaakt.Nu sturen ze weer
een nota van 4,72 nota nr 79.98238.022320060, terwijl ik geen restitutie van u heb ontvangen. Hoe kan dat? graag een bericht hierover.

m.vr.gr. H.W. Dieleman

Gewenste Oplossing:

heb in het het verleden altijd via de digitale weg afgerekend met u, maar ben m'n wachtwoord en inloggegevens kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

11 jaren geleden - Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Wij hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 21 december 2015 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Omdat de oplossing privé gevoelige informatie bevat hebben wij besloten om de oplossing niet op de site te plaatsen. Wij hebben uw klacht afgesloten. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Famed B.V.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM